FFViraggieNeg

我还是七隗(kui二声),一个可有可无的边缘星球,谢谢你曾经来过。
欢迎来网易云:FFViraggieNeg

Look After You - The Fray

睡前一首歌~
抒情摇滚的独特魅力,回旋往复的副歌引起和声的共鸣,男生吟腔的遒劲深情牵动心弦。
另类摇滚乐团The Fray集英式唱腔与美式作风的曲风为一体,并加有激扬的情绪,使他们形成带有自身色彩的独特风格。
我最钟情的就是这首Look After You,它来自《How to save a life》这张专辑。

 

附歌词:

Look After You
守护你

If I don't say this now I will surely break
再不开口,我一定会崩溃
As I'm leaving the one I want to take
就是现在,在这我即将离开你的时刻
Forgive the urgency but hurry up and wait
原谅我的匆忙,但请听完我的倾诉
My heart has started to separate
我的心就要破碎

Oh, oh, 

Be my baby
做我的情人

Ohhhhh
Oh, oh

Be my baby
做我的情人

I'll look after you
我会永远守护你

There now, steady love, so few come and don't go
此时此刻,我对你的爱,坚贞不渝

Will you won't you, be the one I always know
你是我的知己
When I'm losing my control, the city spins around
当我暴躁不安,世界也为之旋转
You're the only one who knows, you slow it down
是你明了我的思绪,安抚我的心灵

Oh, oh

Be my baby
做我的情人

Ohhhhhh
Oh, oh

Be my Baby
做我的情人
I'll look after you
我会永远守护你
And I'll look after you
永远守护你

If ever there was a doubt
当我恐惧疑虑时候
My love she leans into me
我的爱人她靠在我的肩头
This most assuredly counts
她带来安全感
She says most assuredly
她给我最大的安慰

Oh, oh

Be my baby
做我的情人
Ohhhhhh
Oh, oh

be my baby
做我的情人
I'll look after you
我会永远守护你

It's always have and never hold
你常在我身边却从未属于我
You've begun to feel like home
你让我感到温暖
What's mine is yours to leave or take
我的一切都属于你,你会接受我或是拒绝?
What's mine is yours to make your own
我的一切都属于你,请做我的女人

Oh, oh

Be my baby
做我的情人
Ohhhhh
Oh, oh

Be my baby
做我的情人

 

评论 ( 8 )
热度 ( 156 )

© FFViraggieNeg | Powered by LOFTER